Grattis unge :D

Grattis agnes, hoppas du hade en redigt trevlig dag :)

Dagen har vart grymt slapp, typ försöka komma in på datorn på KLT, rast, NO nånting. Jag, emelie, amanda och fia stod och pratade om nåt hela lektionen. Maria, våran lärare, deltog i samtalet. Lunch. Efter lunch ner och ha idrottsteori. Typ det tråkigaste på hela dan. Sen se på fotbollsturneringen. Sen tyska. Vi slutade en kvart tidigare också :D Sen hem igen.

Sen hem och dega ett tag. Sen for jag till agnes för att träffa lite folk och fira hennes födelsedag :D Det var jättemysigt. Sen händer det inte mycket mer, då åkte jag hem med emelie och evelina.

Nu sitter jag här helt ensam, mamma jobbar natt inatt och brode rär hos pappa. Men jag älskar att vara ensam hemma. Om inte internet dör och man måste gå ner och starta om det och man känner sig om den dumma tjejen som är ensam hemma, hör något i källaren, går ner och kollar, det var bara katten, går upp och blir mördad.



Originalbilden på hjärtat har jag faktiskt tagit med min trofasta vän Mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0