Bilder från igår!

Igår var jag och hälsade på i "Beas" stall. Där fotade jag henne och hennes kompis Isabell med western tema, Det var asum :D

Hästarna och ryttarna känner varandra väldigt väl. Dom brukar annars inte rida utan hjälm men för att göra fotograferingen mer verklighets trogen valde dom att inte göra det :)














Alla bilder är fotade och redigerade av mig.

Skulle kunna lägga upp orginalbilder och ännu fler bilder nån annan dag också, när jag orkar ;)
Efter fotograferingen så red vi ut i skogen. Jag och Bea red ponnisarna Marenco och Rainman och Isabell red hennes häst Millan som är på några bilder här. Det var super mysigt. Om jag hade vart en liten bortskämd tio åring så skulle jag ha tvingat min mamma att köpa den hästen, så härlig! (Marenco alltså)

Kommentarer
Postat av: Bea

Älskar bilderna! =D

2010-08-19 @ 23:50:50
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder :) lägg ut på ponnisarna med :)

2010-08-20 @ 16:00:05
Postat av: SofiaaMariaa

Mkt fina bilder asså!! ;P

2010-08-20 @ 17:02:26
URL: http://sofiaamariaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

hur lyckas du? ;D<333

2010-09-10 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0