Ramera

Vi hade dressyr idag, fick Ramera. Är det verkligen så att Helen vet vilka hästar jag verkligen inte kan rida? Tror nästan det, får alltid dom nuförtiden, haha. Nejmen jag har aldrig funkat med Ramera, tycker hon är riktigt knepig att rida. Känslig i munnen samtisigt näst intil skänkeldöv ibland. Är inte så himla nöjd med idag men. Skriver lite iaf :)

Måste säga att det gick bäst när vi red utan stigbyglar på volten, kunde driva och forma henne åt båda hållen mycket bättre. Kul, annars brukar jag kunna bli lite obekväm utan stigbyglar. Men Ramera har faktiskt ganska behaglig trav att stta ner i :) Vi tränade annars lite skänkelvikning, för höger skänkel brukar ju gå bäst för mig men Ramera är tydligen min tvärtom häst så vänster gick lite bättre. Ja, nog för idag, snart blir det sängen. Grymt härligt, så sjukt trööööött.

Kommentarer
Postat av: omfgggggggggggggggg

hej

2011-11-18 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0