Sen så var det det där om att leva ett tag också

Känner att jag har varken orken eller lusten till att blogga särskilt mycket mer. Kommer köra nåt inlägg ibland, dock bara för min egen skull. För att komma ihåg vissa viktiga saker som hänt. (När jag ridit/hållit på med någon av hästarna då). Just nu känns det bara jobbigt osv, så därför får det blir såhär. Bloggen läggs lite på sidan, ni som följer mig på bloglovin lär ju se om det kommer något inlägg någon gång dock ;)

Så vi säger väl ett tillfälligt hejdå för ett tag! Kan ju hända att jag ångrar mig om typ en vecka och bloggar, sen går det två veckor till och jag bloggar helt plötsligt ;) Ingen vet! Spännande va?



Kan ju iaf "läcka den informationen" att imorrn ska jag till Ghetto och ha det bra, umgås och allt vad vi hittar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0