Paranormal activity=hemsk

Haha, tror ni jag såg nåt av filmen? Såklart inte, jag vart för rädd så jag satt och skrek med alla andra samtidigt som jag blundade. Menmen, den var säkert bra ändå! Fanny sa till när det blev dag så då kunde jag titta. Dessutom var vi ju ensamma hemma......... Jag ska ägga upp bilder vi tog och saker vi filmade senare idag eller imorrn. Men det var helt awesome, tack för kvällen (L)

Ska gå till josse snart och vara lite social med mandu+josse. Vi ska spela wii, igår gjorde jag och josse och jag pwnade alla dumma mario-köttätande-blommor.

Kommentarer
Postat av: Bea

tackar =)Att vi var! hoppas de e ok med du att du kom med på bild? =) Syns att vi e polers ;)

har bilder på dig å cookie också =) om du vill ha! kan skicka dem via msn om du loggar in.

2010-10-31 @ 18:08:32
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0