Kallt som satan ute..

Jag fryser om fötterna. Vet ni varför? Det är kallt som satan ute. Det finns nästan inga löv på träden längre. Jag hatar vinter. Visste ni det? Dessutom stod (satt) jag och väntade på taxi i en halvtimme utanför skolan. Kallt? Nej, inte alls.

Åh, ibland behövs det att man inte hittar en speciell bild, elelr fotografering. Då måste man kolla igenom nästan alla bilder. Vet ni vad jag hittade? Jo, typ fem filmer när jag gick på banafjäl i typ fyran eller femman :'D HAHA, jag vettefan vad vi höll på med :p

Här får ni en suuuuper fin bild för att påminna att det är kallt ute. (om ni ser det så är det frost på trädet)



När vi spelade basket idag på gympan (som jag dog över) så råkade någon klösa mig så nu ser det ut som att jag har cutat mig nästan :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Kommentarer
Postat av: IDA!!!!!

matilda, kan du hjälpa mig med min blogg? -.- hittar ingen bra stilmall..

2010-10-21 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0