Haha, bloggtorka? inte alls

Känner att det var ett tag sen jag bloggade.
K, bry.
Men det har vart ganska mycket den här veckan. Eller kanske inte, jag vet inte. Harinte orkat gå och slå på datorn i vilket fall som helst. Men veckan har väl vart ganska mycket som alla andra veckor, prov, läxa, inte träna på  läxan men få ala rätt ändå, stallet. Idag fick jag nåt ryck att jag skulle försöka spela gitarr. På 45 minuter krossades min dröm om att bli gitarrgud. Det är svårare än det ser ut, och låter för den delen.

Måste berätta lite vad som har hänt, det jag inte skrivit om.

1. Jag red Cookie (aka kakan) i torsdags förra veckan. Amanda har rätt, det är en av ridskolans bästa hästar. Underbar!
2. Josse har anmält mig till lucian. 
3. Jag ska vara tomte och rida Bomerang. (Lite roligt för jag sa til Sandra en timme innan att det var typ ett halvår innan jag bytte upp till stor häst, dvs ca 2 år sedan, som jag red honom. Minns absolut ingenting om denne häst. Förutom att han är grinig inne, men det brukar gå bra. Han är säkert snäll ponie innerst inne :)

Tillbaka till nuet, jag är helt värdelöst kass på gitarr. Men det kanske finns andra saker som jag iaf är liiiite bättre på?  Jag tycker om jag ska vara ärlig att jag är bättre på trummor. Och at inte blogga på en vecka. Det är mitt kall! :D

På lördag ska jag, Fanny, Linnea och fia se på paranormal activity ett. (det fanns inte svensk text till tvåan) Kommer vi dö? Nej, inte alls. Jag kommer bara aldrig mer våga vara vaken när det är mörkt längre, jag kommer gå i ide innan julen kommer. HAHA, här är en text som den som delat ut filmen jag laddade ner skrivit.
Oroade mig inte aaaalls att textfilen hette "Se filmen på egen risk, du har nu blivit varnad". 
Jag menar, så hemsk kan den väl ändå inte vara?

"Pga av filmens innehåll får denna film rekommendationen "Se på egen risk".

Vad du än gör, låt inte dina barn få se en sådan här film.

Slutligen: Se den inte ensam!

Den här texten kanske gör att filmen låter mer lockande att se, kom ihåg att om Du/Ni
är mörkrädd eller lättskrämd så är det här ingenting för Dig.
Så ta därför tillfället i akt av det du nyligen läst för att det här är inte ett skämt.

Du kan kanske bli skrämd för livet dessutom..."

Så mycket ursäkt för ett äckligt långt inlägg men ni kan ta det i delar. Jag kommer antagligen inte skriva förrän lördag igen. Eller fredag kväl. Skitsamma. Jag har iaf 4 trogna läsare (L)

Hade hkk prov idag också, jag skrev på om allt jag kunde komma på och svarade i alla fall på alla sex frågor ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

hahaha Jag fick ju rida Bomerang i hästgrupp på hoppning XD LOL



Och gillar det där med din dröm om att bli gitarrgud! XD Synes imorn ;) då komma jag och Dino ;)

2010-10-27 @ 22:02:52
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0